Nu ska jag berätta om vad jag älskar;

Ett ord; EXTAS, vet ni vad det betyder?

Wikipedia säger;
"Muskelrörelserna och talet blir antingen hämmade eller ganska livliga
och kroppsfunktionerna inte sällan försvagade"

Vill du känna det jag känner på spinningcykeln - HÄNG MED!

En LITEN del av vad du känner:
Energi
Känsla
Musik
Styrka
Smärta
Uthållinghet
Känslan av att man tuppar av
Tårar
Svett
Sprudlande leenden
Farten
Lycka
Skicklighet
Målmedvetet
GEMENSKAP!
... Listan är oändlig!


Alltid ska du vara stolt över dig själv,
alltid ska du se dig själv i spegeln o säga - DAMN! woopwoop ;)

Jag älskar träning, kommer aldrig leva utan det!
Gemenskapen - om det så är 1 person eller 20 på ett pass.
Det är grymt, det brinner och det smärtar!

Men känslan efter ett GRYMT genomfört spinningpass,
eller annat pass, är OBESKRVLIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0