Resume på Förra veckans träning!

Måndag:           30 min Core, 60 min Body Pump, 10 min orbitreak
Tisdag:               10 min orbitreak, 10 min cykel, 5 min gåband, 20 min pilatesbollen
Onsdag:            60 min promenad, 50-60 min RPM
Torsdag:            VILODAG, 70 min promenad
Fredag:              50 min promenad, CykelPump 75 min
Lördag:              Vila
Söndag:             Gym, benpress 3x15, bencurl 3x12, kondition 20 min orbitreak

A och O med träning - Lyssna på kroppen!
Jag har nog inte riktigt lyssnat på kroppen denna vecka,
eller så börjar ja bli sjuk....

Ont i nacke och rygg, det blir träning idag men på max 75%.

Btw, har ni också tröttnat på mina gamla bilder? JAG OCKSÅ!
Måste ta nya, -.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0