Kan någon vända mig rätt? Nope. Min vägg är fett stark.

 
Åh, vad fruktansvärt svårt allt ska behöva vara ibland? Glad? Ledsen? Ångest? Go-with-the-flow? Nae, ingen aning om vem jag är atm.. Konstigt, göra något åt de elr inte bry sig? Ingen aning.
 
I måndags körde jag Body Pump med Cajsa - det var jätte mycket folk så vi slickade praktiskt taget på spegeln ;)Sen direkt på de ledde jag ett spinningpass.
Senare på kvällen var jag stolt över min prestation och det kändes grymt att träna ordentligt - första gången på väldigt länge.
 
Igår var jag till Södertälje - Hovsjö för att titta på Emmas lägenhet och umgås lite :) Var kissnödig nästintill hela dagen -.- Drygt? Ohyes.
Sen till idag, jobb.. Fick sluta 2h tidigare - jag klagar inte en sånhär varm dag! Sov ½h i solstolen och sen åkte jag in på gladiatorpasset. Inga kommentarer. Jag är värdelös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0