No pain - no gain!

Förra veckan var en sjuuuk katastrof!! Jag har varit så nere när de gäller träning och  kost :/ men nu känner ja mig taggad igen!:) Drar ett sträck över den veckan och startar en ny! (Tänker att jag startar nytt varje måndag - fruktansvärt dålig vana, som MÅSTE brytas!)

Jag jobbar bara måndag-onsdag och sen blir jag lite långledig!

"Det du unnar dig behöver inte vara onyttigt - ett nytt träningslinne efter veckans slut kanske ska införskaffas om jag varit duktig? SÅ MYCKET BÄTTRE ÄN GODIS!"

Måste börja intala mig lite saker tror jag.. Har varit alldeles för slarvig må jag säga!

Att tänka på: VATTEN, VATTEN, VATTEN!!!! - rena kroppen, de räcker inte att bara duscha utsidan!
 

 

Kommentarer
Postat av: Emma von Hellström.

Kör hårt elin :-D !!! Jag tycker om måndagar jag... Som att man får ett nytt liv varje måndag, ingen vecka är sig lik haha.
Men håller med dig, den vanan måste brytas!

2012-07-08 @ 18:50:07
URL: http://smultronpaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0