Helgen för Fröken Elin

Tänkte berätta lite om min helg! :)
Fredagen började med skolan, som vanligt! Det gick bra  :) Sen åkte ja bussen hem (ovanligt!!) och som den snälla medmänniskan jag är så lät ja en tant ta min plats (a)
Vi hade ju dunderväder på eftermiddagen i fredags va? För jag körde en powerwalk till Norra Nånö där pappa hämtade upp mig :) Kändes riktigt bra!
På kvällen åkte jag, mamma och pappa lite spontant till mina gulliga kusiner! Det blev bastubad och mys! <3 Träffas alldeles för sällan.. :// Ska ändras! :)

I Lördags så åkte jag, mamma och Adam till Vätö för att fira mitt lilla kusinbarn på 1 års dagen - också en mysig familj som vi nästan aldrig träffar känns de som.. Jättefint väder hade vi!
På kvällen blev de en sväng till Emma ! :) Lördagssmys med hennes, Mathias och Malin!

Söndag - underbara Söndag - upp med tuppen för att åka till Täby Centrum OCH jag kan meddela att ja köpt min student klänning nu :D Käänns bra tror jag ^^
På eftermiddagen blev det en långpromenad - Genom skogen till Finngarne, genom Norra Nånö till stora vägen, sen var det bara att knata hela vägen hem! Underbart väder 1½ h <3

En diss: Hästar som trampar sönder alla stigar. Jag blir så arg att jag kokar när ja måste gå och balansera på sidan av varje j*vla stig.
TIPS TILL ER: HÅLL ER TILL HÖGER SÅ TAR JA VÄNSTER! - Sicksack kan ni gå i en volt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0