Känner verkligen hur kroppen börjar säga ifrån!

Har ont nästan hela tiden, är de inte ryggen så är det baksidan av knät , höftbenet, revbenen eller nyckelbenen... Det här är inte roligt längre :/ Från och med nästa vecka så ska det bli en redig nertrappning när det gäller träningen!
Mer promenader och mindre belastning..
Kanske hjälper mig lite på min väg "genom livet", om man säger så! För just nu händer det inge mycket, eller rättare sagt; Det har inte hänt någonting på över ett år -.-

Men idag har jag iallafall kört ett spinningpass :) Och för er som inte är lika morgonpigga som morgonspinnarna så kommer jag hålla i passet klockan 19.15 den 7 maj på Norrtälje Träningscenter! Missa inte de ;) !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0